Of je nu net gestart bent met je bedrijf of al jaren onderneemt…
er komt een moment (en dat zou zomaar vandaag kunnen zijn)….
dat je je realiseert dat de manier waarop je zaken tot nu toe hebt aangepakt niet meer werkt voor wat je eigenlijk wilt bereiken.

Je bent klaar voor de volgende stap! Je hebt veel zin om iets nieuws toe te voegen aan je aanbod of juist meer de diepte te zoeken zodat je je klanten nog beter kan helpen.  

Van binnen borrelt het en het bruist. Alsof de koffie ‘zwart met een zoetje’ al heeft plaatsgemaakt voor een prijzige fles Champagne! Je staat op het punt om de kurk met een zacht plopje uit die fles te halen. In gedachten word je omringd door je klanten en andere gezellige mensen om deze heuglijke stap samen met jou te vieren!
 

Verstoppen? Tijd om tevoorschijn te komen en je te laten zien!


Hoor je de glazen al tegen tikken om te proosten op deze nieuwe fase? Of heb je sterk de neiging om de gordijnen dicht te trekken en binnen op de bank te gaan Netflixen, de waarheid is het volgende:
 

Jouw bedrijf valt of staat met de mate waarin jij, met al je kwaliteiten zichtbaar bent

waardoor jouw potentiële klanten je leren kennen
en op waarde weten te schatten.

 
Stop met verstoppen. Ga werken aan je zichtbaarheid. Niet één keer maar telkens weer. On-line en off-line, de beste versie van jou, zodat je op waarde wordt geschat zelfs zonder iets te zeggen. 93% van wat de ander waarneemt is non-verbaal. Is dat wat ze zien.

De leukste en best-betalende klanten binnenhalen kan alleen wanneer je laat zien wie je bent en laat horen wat je te bieden hebt. Jij bent niet 13 in een dozijn dus gaan we werken aan je onderscheidend vermogen. Ik help je graag om zichtbaar te maken hoe goed je bent en hoeveel waarde je te bieden hebt.

De ‘verpakking’ helpt je juist om je boodschap helder en duidelijk over de bühne te gooien. Als je wilt groeien en vooruit wilt is het iets te gemakkelijk wanneer je denkt: ze nemen me maar zoals ik ben of het gaat om de inhoud, niet om de verpakking.

Mensen kunnen niet in je hoofd kijken, ze weten niet hoe goed je bent en waarmee jij hen kan helpen. Het is belangrijk om daarover te vertellen en aan de buitenkant absolute topkwaliteit en vitaliteit uit te stralen. Je klanten willen zaken doen met de beste.

Wat niet werkt is je voordoen als iemand die je niet bent. Dicht bij jezelf blijven klinkt gemakkelijk maar blijkt vaak best lastig.

  • Hoe ziet dat eruit?
  • Hoe voelt het?
  • Welke boodschap wil ik uitdragen?

Jouw sterke en zachte kant, je kracht en expertise zichtbaar maken. Die balans en eigenheid, daar gaat het om. Anders sla je de plank alsnog faliekant mis.

Weet je, het gaat bij kleding om het fantastische gevoel dat het jou kan geven.  
Het gaat over jouw expertise en hoe je dat optimaal zichtbaar maakt. 

Je hebt te leren hoe jij je optimaal presenteert: verstop je niet langer maar laat jezelf zien!

Ga voor de mooiste, fijnste en beste versie van jezelf!

Post comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *